3/31/09

Research day!!

1o:30 pagi golek-golek atas katil.
11:00 tgh hari Bangun pagi, terus mandi
12:30 tgh hari Siap mandi, blow rambut, pakai baju, makeup, makan tengah hari
13:20 gerak ke campus

Hari ini, boleh dikatakan hari bersejarah, di mana aku kena pilih Tema Research yang bakal bermula bila bukak sekolah 13 hb nanti. Research yang boleh dikatakan Final Year Project la...eheh...lagi setahun dah nak balik for good...macam tak percaya pulak...how fast..Aku boleh dikatakan agak bertuah sebab aku dapat pilih Tema yang memang aku minat dari awal-awal lagi...Tak payah nak fikir Janken atau ikut CGPA. Research course aku dibahagikan kepada 3; 材料Material, 制御Control(programming) dan 加工Processing. sah sah aku tk minat apa-apa selain processing. Tuhan bukakan jalan untuk aku awal-awal lagi aku dapat masuk 塑性加工研究室(plastic working/metal forming research) sebab aku tak sambung Master. Orang yang tak sambung master dihadkan seorang dalam setiap kumpulan research. Budak-budak course aku hampir 90% terus sambung Master. Aku pulak gatal nak balik. Tengoklah someday aku akan sambung jugak Master insyaallah..Kadang-kadang terasa jugak nak sambung Master, tapi taktau bila...

Dengar kata research aku 余裕(tak busy). Disebabkan aku tak berapa rajin, aku bertambah suka dapat 研究(research) ni. Senior pun boleh balik Malaysia masa Summer break nanti. Yey!

Hari ni jugak last day tahun Jepun. Esok 1 April 2009, tahun baru untuk orang Jepun. Sekolah, kerja kebanyakan dimulakan pada bulan April. Bunga Sakura pun mula berkembang dengan cantik di setiap jalan, halaman, sekolah dan di mana-mana saja. Bulan April ni lah kita boleh mulakan hidup baru, semangat baru macam mana bunga yang baru tumbuh.

What i wore to school today?

Leather jacket: Honeysuckle Rose from Right On
Skinny pants: Gal Fit?(lupa) from Raporu
Dress: Adika(made in India) from Jusco

4 comments:

dibdibadibah said...

klu hang bkk bisnes baju2 kat blog ni pon bes dart,kata kenkyuu yoyuu,hik2

dartdadada said...

kalau rate murah dah lama tringin nk buat...tapi apakan daya..hehhehe rate 4

Anonymous said...

aku dah membaca semua entry blog kau..

dartdadada said...

haha thanks wey.bukan ada ape yg best pon...diary just for fun!

 

Blog Template by YummyLolly.com