5/27/09

jus tembikai satu bang!

Gulp. Tekak aku meminta-minta suruh aku belikan buah tembikai kat supermarket tadi sebab konon-kononnya mengidam. Ah, kalau seringgit dua boleh la, ni dah kalau berpuluh-puluh hengget. Tak sanggup aku nak beli. Time macam ni la aku teringat kat kampung halaman. haihhh. Jus tembikai satu bang! Kurang gula ok! Dalam mimpi boleh la Dart....


perhatian : 40 hengget = 1080 ¥
73 ringgit tu......kerja GILA.

6 comments:

dorkscotch said...

GILA
temikai 73hengget ka?

dartdadada said...

ya saya.gila kan!hhaha

dorkscotch said...

GILA BANGANGGGG MAHAIII
hahahahaa maih ka temikai tuu haa

dartdadada said...

haha.tatau nak kata apa.realiti.

zhrh said...

kita patut CIWI dengan buahan2 tempatan!!!!

dartdadada said...

yes we should!dan aku sangat bangga!

 

Blog Template by YummyLolly.com