5/28/09

Keadilan

Aku tengok 2 budak sebelah aku asyik dok mengadap pc ja. Budak degree ada 3 org dalam bilik research aku D1 402, tapi nampak gayanya 2 orang lagi buat research pasal "English Language" kot. Bukan Plasticc Processing. Aku dah 2 ratus kali ulang-alik keluar masuk bilik, diorang tetap dok melengguk depan pc. Buat English Language punya latihan. Dah memang english korang tak boleh nak buat apa dah(termasuklah aku). Takyah la susah-susah nak belajar sampai 24jam, yang aku nampak, dok buat listening memanjang. "Pilih perkataan noun: mother ; father ; motherfucker", Perlu ka? Membara jugak kadang-kadang. Rasa mahu taboh 2 ekor. Tapi apakan daya. Baik aku "taboh" specimen aku. Aku pukol 7 pm dok tercungap-cungap lari sana sini, 2 orang lagi dah blah. Rasanya pukul 5 dah chow kot. Di manakah keadilannnnn??

Masa kejadian : Tercungap-cungap jalan sambil camwhoring.
:
:
Tiba-tiba bertukar menjadi perempuan;

White parka : United Colors of Benetton
grey t-shirt : SIS SIS
bubble skirt : no brand (A-ONE used shop)
a pair of laggings

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com