8/25/09

This man has balls of steel!

Nak aku transtlate bahagian tajuk?Ha faham-fahamlah sendiri kalau yang bertelur tu. Kalau rasa tak bertelur silakan tengok video bangang kat youtube yang bertajuk "Telurtelur tu". Aku tertarik nak menulis pasal mamat omputeh yang sememangnya bertelur besi. Namanya Mike Rutzen atau Sharkman, panggilan manja yang diberi. Mr Rutzen ni berfalsampah bahawa ikan jerung ni macam kucing. ha ha. Kalau dibelai kat kawasan hidung, ikan jerung akan lali macam baru lepas telan pil tidur.It is called TONIC IMMOBILITY. Menariknya. Ikan jerung tak akan menerkam manusia yang menyelam bersama-sama dalam laut UNLESS kau gemuruh. Anda yang tak bertelur mimpi jangan harap boleh berenang-renang macam Mr. Rutzen ni eh. Impossible is nothing kot. Enjoy the vid!




tonic immobility




p/s: he REALLY knows what he is doing. Suspect ahh!

2 comments:

mat mimpi said...

ku rasa mcm ku besa tgk kat discovery channel. siap shark tu mai blk, sbb dia syok. yg video ang ni stai, shark tu stim!

dartdadada said...

memang hebat la pakcik ni.

 

Blog Template by YummyLolly.com