10/12/09

boleh tapi tak boleh banyak

Fruits roll cake from Cocotte

Perempuan-perempuan memang suka makan benda manis kan. Tapi aku tak sangat. Boleh la. Kadang-kadang bila datang hangin nak makan sweets tu habih la..Buat apa pun dok teringat sweets yang mengidam tu alahai. 1 slice is enough. Tak boleh makan kek banyak slice. MUAK.

Harini, Inaho chan demam. Kesian tak da kenderaan nak ke hospital, dia mintak tolong aku bawakkan. Takpa la, niat tolong member-member iklhas tak salah kan. Kadang-kadang bila teringat kesusahan aku masa kat kolej dulu sejuk-sejuk kena naik basikal, aku memang akan murah hati untuk hantar kawan-kawan ke mana saja yang diorang nak naik kereta. Betapa perit dan susah bila takda kenderaan ni sebenarnya tambah-tambah bila sejuk, angin ribut, bukit-bukau keliling pinggang nak kena diredahi. Hopefully, aku akan lebih diberkati dan dimurahkan rezeki dari-Nya. Amin....

2 comments:

aiko kato said...

sdp tuh...mahu!!u kurus la..mkn byk sket yg sweet2..hik2~

dartdadada said...

hehe ok i will sweety!(actually memang makan banyak badan tak naik-naik grrrr)

 

Blog Template by YummyLolly.com