1/26/10

diari & chocolate


dalam bas.
tertarik dengan lori transfomers.

Hari ni sangat sejuk! Angin kuat! Silap pakai baju nipis...brrr brrrr. So far, dah masuk hari ke 12 berpraktikal di Topy. Bila dah lama kerja ni rasa bosan la pulak. Asyik nak telangkup atas meja. Aku kalau kerja bukan di site memang aa ngantuk gila. Tak layak keja office a camni. Kalau bagi kerja yang aku boleh ke hulu ke hilir memang best. Hasil kerja rnd pun berjalan lancar, alhamdulillah, supervisor bagi kerja terus aku completekan. Malas nak tangguh-tangguh. I have to get ready for the presentation. Yang itu paling penting!

Balik aja, singgah di kaikan, tengok budak-budak tolong zaza tukarkan tayar Caldina zaza untuk nak buat syaken. Boleh dikatakan hampir semua budak Malaysia kat toyohashi akan bawk balik Caldina. ha ha. Aku?habuk pun tadak kot. Takpa, nak kawin punya pasal. That's my priority.

Anyways, valentine day dah nak dekat. Kat Jepun, cara sambutan valentine tak macam kat Malaysia, lain terus. Girls akan bagi chocolates as presents for guys! Alang-alang dah banyak gila company chocolates sedang berlumba-lumba nak untung di hari valentine(Godiva, royce, morozoff bla bla), aku pun ambil kesempatan untuk nak beli chocolates yang dihias cantik2 untuk hantaran for bubu. Rasanya kat internet tak puas la cari, kena cari kat kedai. Kalau kat bandar besar lagi banyak choices. Ada survey kat internet sikit-sikit and look what i've found!


Tools chocolates! how sweet! Aku tak rasa sesuai dengan bubu, but sesuai dengan aku ha ha. Teringat masa busy dengan research yang mana boleh katakan setiap hari aku pegang spana! Nak nak! Interesting~

But for hantaran, mmmmm, i want more to tastier, dan yang paling penting, cantik dan pelik. Ya la, kalau tak pelik, baik beli Patchi kat Malaysia ja. Tengah survey2 lagi, still dont know which one to choose. Takpa, perkara kecik ja bak kata my parents. Ikutlah~

Ok, nak dinner! sambung nanti~

2 comments:

yatiituu said...

mkcik,buat la cookies ke muffin hnta sini for valentine plss.x pernh dpt dr ko.hahaha.

dartdadada said...

ok makcik buatkan suatu hari.

 

Blog Template by YummyLolly.com