9/20/10

riang ria raya


ish lambatnya entry aku pasal raya.heheheh hopefully its not too late to wish everybody Salam Aidilfitri. Ala raya kan sebulan.Cemana raya anda-anda sekalian? Surela syok kan. Dek raya haritu, Mommy Dart naik 4 kilos!!! mAk aih.. Perut dah naik jadi macam belon dah..Kalau buanhg dalam laut, boleh terapung.

Raya haritu best sangat sebab boleh jumpa sedara mara, dan jugak kengkawan baik. Raya di kampung simple aja, baju raya pon tak banyak compared masa zaman sekolah dullu.

Paling best sekali.... dua balun ketupan pulut sampai muntah! Tapi tunggu nak muntah tak muntah-muntah pon, sebabnya perut aku tak rasa nak muntah. Baby dalam perut pon suka. Haih kaki ketupat btoi...Raya pertama tu boleh dikatakan tak makan langsung benda lain....Ketupat ketupat ketupat!

duit raya pulak macam mana? cis ni la bila dah berkerjaya tambah pulak dah nak beranak pinak, semua orang dah tak kasihan nak huloq duit raya. Nasib baik la mama aku dia anggap aku ni macam baby lagi kot..dapat la jugak hahahhaha thanks ma n pa!

Baju raya? mmm..baju raya kami set tema turqouise...tapi tak la boria...ala ala nak biru hijau tu acceptable lah...Sebabkan aku preggy, terasa nak pakai dress masa raya...ada banyak kan sekarang trend..yang ala-ala kaftan pon banyak...tapi Dartnya tak la kelawar sangat baju nya...inspired by Angelina Jolis gitu...time dia preggy pakai caftan cun gilak...




caftan style...cantik kan!
some of my frens yg pakai baju raya theme caftan pun mmg cantik...

selamat hari raya!
esok crita pasal selamat hari jadi pulak ha ha.


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com