12/13/10

bye-bye pants

 gorgeous

 super cool

cool.

Now it's time to say "so long" to pants. First & 2nd trimester of pregnancy, Dart prefer pakai seluar ja everyday but since masuk 3rd trimester, tambah-tambah sebelum ni kena shingles di celah kangkangku(cis), Dart dah berjinak2 dengan maxi dress. Tu pun sebab my mum yang banyak hadiahkan. Thanks Mama! So, maybe this post mewakili my last time with beloved pants ku! argh. Peha bontot semua dah makin besar. Macam sarong nangka aku rasa ha ha. Tatau la bila boleh pakai balik seluar lama. T_T

Seluar lembut-lembut loose ja yang ok. heeeeee.


Only 4 more weeks to go!
With the exception of their skull, which must be pliable to pass through the birth canal, my baby's bones are now hardened and birth-ready. Their muscle tone has improved over the past weeks and I can't wait to test their Ulnar grasp--a newborn reflex that occurs if I lay my finger in their palm.

1 comments:

cujern said...

comelnye gambar yg first tu..i like!!! dah nak deliver eh...gud luck!..moga dart n baby selamat hendaknya...tak sabar nk tengok baby dart..mesti comel..

 

Blog Template by YummyLolly.com