12/11/12

pindah

Salam..

Tiba masanya part yang paling letih, PINDAH!!! Hari Ahad lepas lori pindah datang dan angkut semua barang yang ada di Ipoh dan bawak balik ke USJ. Fuh Fuh. penat macam nak patah pinggang jugak. Yang tinggal di sini hanyalah toto, bantal untuk kami 3 beranak tidur, kipas meja, buai Hannah, baju Hayyan, baju Hannah dan baju Ammi! Dan.....pot air panassss. Itu yang paling penting nak buat susu anak hihi.
 
Semasa kejadian angkut mengangkut
 
Yang paling lawak atau terharu masa orang lori angkut mainan Hayyan. Dia menangis sangat-sangat meraung tak bagi orang tu ambil mainan dia. Hayyan's stuff mostly kat Ipoh. Kat USJ takda mainan pun jadi memang banyak lah barang dia yang dia sayang.
 
Nanges. Please...Dont take my stuff away!!
 
Last-last tinggal kosong rumah. Terasa sunyi sangat dan sangat hampir dah Dart nak tinggalkan bandar Ipoh ni.
 
Muka kepenatan.
Nasib baik ada jugak Ipad Hayyan bleh kita layan Youtube kan.

I will be working in Ipoh until tomorrow wuwuwuuw..sedih. Hubby ikut balik ke KL dengan kereta. Masa husband nak balik KL, he hugged me and that was the last time we spent in Ipoh. Lepas ni, Dart akan jumpa hubby di KL. And last week maka berakhirlah kehidupan kami sebagai pasangan jarak jauh(PJJ). I'll be back in Alor Setar to attend my sis' Engagement Day on 14th. Then 15th terus tumpang Big Bro balik KL.
 
Dart guna perkhidmatan sewa lori yang dart jumpa dalam internet. RM600 IPOH-KL. Siap ada seorang lagi untuk angkat barang. Jadi agak cepatlah proses pindah berjalan sebab 2 orang termasuk driver pon ada untuk angkat barang.
 
Safely arrived in USJ.
Oh mai. Camna nak start kemas niiii???

3 comments:

Zihan Zamberi said...

Dah pindah nanti bleh la kite berkenalan...nk jumpe ur babies yg comel2 tu..=)

haniekunie said...

sekarang dah di USJ la ye.. :) dekat sajokkkk.. han kat kota damansara.. lega dapat pindah ek? hehe alhamdulillah

sha said...

lama x updet blog ni dear ^_^

 

Blog Template by YummyLolly.com