2/25/09

Tagged.

Aishah tagged me with the title "10 things about myself that people don't know".
Well basically, sapa yang rapat dengan aku tau la pasal aku. But the rest won't know about myself detailed. Aisha pas ni tag la lagi ok! Aku tengah boring study for final exams.hehehhe
  1. Bila aku makan nasi, aku tak suka letak kuah atas nasi. Konon 日本人(Japanese) la. No, actually it's all because of my stomach. Kuah makanan melayu ni kalau tak pedas, spicy, tak pun masam, right? My baby stomach refuses to digest all the stated criterias.
  2. Time basuh pinggan mangkuk,mesti aku akan tinggal sudu left unwashed. Awat tatau?
  3. Don't make me face the kitchen while I'm eating. I am a bit fussy in cleanliness. Masa kecik-kecik kalau balik kampung, masuk toilet jalan jinjat-jinjat. Geli geleman punya pasai.
  4. Sangat suka warna hijau. I think everybody knows that huh. what a boring interest. Oh btw, let's green up the earth,thank you.
  5. I love to be pampered. Kecik-kecik sebelum tidur my dad akan garu satu badan, belai rambut. Skarang pulak buli adik kecik aku garu tangan sebelum tidur. Kesian laki aku nanti he he he.
  6. I love to stare at my fiance's smoking attitude. Though I don't like him smoking. Time dia hembus asap sambil mengerutkan mata tu fuhhhhhhh!cair.
  7. I'm not into wearing "ketat-ketat" outfits. It doesn't look sexy either! Puhleeesssss~
  8. I don't like watching my hair growing longer and longer. I prefer shortcut. I am doing this because of you hunny! For me, long hair=gorgeous. Saya tak gorgeous...
  9. I used to bite my nails since kecik-kecik until 17 years old. Memang semua 10kuku habis aku gigit. Never used nailclipper for 17 years. hahahaa Macam-macam cara mama aku buat tak mau bagi aku gigit kuku such as, Bought me manicure, sapu daun pahit. Semua tk berjaya. That's why now i love to let my nail getting longer. I don't care setan ka apa!
  10. I rarely cry. I don't know why. ahh but my hunny "pandai" in making me cry. Gaduh pun tak, nak nangis macam mana??!
  11. (bonus)I love to decorate my room.I even painted my room by myself. Kecik-kecik pernah berangan nak jadi architect or interior design. But, the problem is, sampai sekarang my interior touches ada kena mengena dengan warna HIJAU. Sick of it!!
  12. (bonus lagi haha)i love fashions. Tapi lastly, aku akan pakai t-shirt, jeans and a pair of flip-flops with No handbags. orait?
  13. The worst part is, i have 2 big scars at my face. Satu jatuh beskal, satu lagi adik aku toreh. Cukup pakej, satu kiri satu kana. Fine. I'll fix it out when i get rich. yaww.







"best outfit"











"HIJAU"

5 comments:

unnnamed said...

cun la bilik hg. boleh mai decorate bilik aku ka? for free? boleh la. hahaha.

dartdadada said...

bilik waktu awai2 masuk.la dh ada katil n mcm2 lagi.serabut plak dngan warna HIJAU. paihni nk ubah plak!

zhrh said...

wow dah banyak update.aku kena baca pelan2...hihi....
aku suka bilik hang!

zhrh said...

yang gigit kuku tu aku tau...since sekolah rendah

dartdadada said...

bilik aku besa ja.semak ja lebih la nih!hahahah hg ingat ka aku gigit kuku?hehhehhe

 

Blog Template by YummyLolly.com