3/5/09

polis malaysia

suatu malam ; jam tk ingat :

Jejaka bernama Hasrul(bukan nama samaran) syok memandu kereta baru yang baru sahaja dibeli. Dengan laju.

Tiba-tiba ada roadblock. POLIS berkata, "laju kamu bawak, kena saman ni.". Lantas Si Hasrul tunduk. Mengharapkan sinar tidak dikenakan saman. (350rm wey. banyak tu)

Si POLIS bersuara lagi, "Nak kena saman tak ni?". Apa lagi, bagai mengantuk disorongkan bantal, sudah tahu, bertanya pula.

Si POLIS kemudian berkata, "kalau taknak saman, bak 50 ringgit."

Si Hasrul tanpa bersuara, melangsaikan rasuah yang tidak disengajakan.....

POLIS MALAYSIA KUAT MAKAN RASUAH.
patutnya terima ja saman kot. ada sanggup?hehhehee

6 comments:

Diba Rosli said...

seyes ayoi kne cmtu?isk isk isk

dartdadada said...

ha ah.hehe siap kena mintk tu..hidoi!

atishoo86 said...

haha. senang jer keje polis msia. especially time2 dkt raya tuh makin2 menjadi road block for extra money diorg. haihh... dasat2. susah nak carik polis tulen skrg. hoho

bEt said...

aku pun penah tapi 30rm jer...
klate kos idup rendah...

dartdadada said...

ya ya..ramai rupanya org kena hahhaa tak leh jadi ni...

zhrh said...

kesian kat anak bini polis tu

 

Blog Template by YummyLolly.com