4/5/09

hari malang

Hari ni mungkin hari malang untuk aku. Mungkin hari ini hari aku. Hari esok hari korang pulak.

Kenapa malang?
  1. Aku tak boleh tidur dengan nyenyak. Jadi, bila aku bangun, badan sakit-sakit sengal macam main snowboard sehari. Lenguh!
  2. Kepala aku sakit sejak aku bangun sampai la sekarang tak kebah-kebah. Aku rasa macam nak pitam pun ada. Dah makan ubat Ponstan given by papa.
  3. Aku ke Jusco temankan budak Thai tu. Masa tengah jalan-jalan, aku tersepak besi dengat amat kuat. Terkena urat saraf aku yang memang timbul ni. Adoi. Jalan terhegeh-hegeh la sekarang. Takleh nak jalan betul. Babi.
  4. Aku hantar film untuk dicuci. Gambar yang dicuci terbalik horizontally! Tak larat nak betulkan semua gambar yang dah terbalik semua. Shit.
film:lomography redscale negative 100

Terbalik kan!haha

Anyway, aku dah betulkan semua gambar yang dicuci tadi. Damn buang masa. Hobi punya pasai.pants : Uniqlo skinny fit
green & chocolate top : bought at somewhere used store

5 comments:

shah_ila said...

cun gak la gamba terbalik..xpe2..

dartdadada said...

haha cun apa.takleh nak baca pun!

zhrh said...

haha what a day!

me^love said...

cian die...

dartdadada said...

sian ja tk cukop!

 

Blog Template by YummyLolly.com