4/3/09

newbie Party

yeah. Pukol 10 malam tadi baru aku sampai rumah. pukul 3 ptg kena g jumpak budak-budak research. Rupanya-rupanya minggu depan aku dah kena ke lab setiap hari. ya setiap hari Isnin - Jumaat, 10 pagi sampai .....maybe 6 ptg?urghhhhh. Tak sangka cuti aku dah habis. I'm not ready to start my "last year" here in Toyohashi as a student. Minggu depan aku dah tak boleh bangun tengah hari dah.

anyway, tadi, banyak sesi memperkenalkan diri masing-masing, dan sedikit sebanyak guidance atau rules2 Mori Research Lab. Mori tu nama Professor aku da. Tadi dia takda pun. Dia outstaion kat oversea katanya. Rupanya Research aku ni tak yoyuu(macam biasa ja) pun. Tapi......cuti summer nanti boleh balik Malaysia. Yes. Itu yang aku nak sangat!

senior baik-baik aja, dan yang penting, aku dah kira-kira dalam 3 4 orang senior yang kakkoi(bergaya lagi macho) hahak. Penting tu, kalau tidak tak semangat la aku nak pegi lab tiap-tiap ari. Plus, Mori's Lab ada 2 orang ja foreigners, aku Malaysian dan sorang lagi Thai. Terkejut jugak aku. Tapi takpa la, hantam saja, terpaksala kawan lagi dengan Japanese yang kuat purak-purak nih.hehe

aaa.2 orang sebelah kanan ni comel

senior master 1st year buat comel

we are newbies!!

only 2 gurls!!!

last but not least,

long sleeved button shirt : from Harajuku
Blak punk belt : Rusty
Skinny pants : Uniqlo Skinny Fit
Accessory : bought at Maizuru

8 comments:

lumpkins said...

ko masuk kenkyu mori ke dart....gambare...next week aku lak pilih kenkyu...pray for me kay...

dartdadada said...

yup!mori mori mori!ok ok goodluck!jangan sampai kena campak tau!

shafiq z. abidin said...

bila tgk gambaq2 nih rasa cam tgk cita gto plak.
syok noh blajaq sana.
blajaq rajen2.
jgn jadi cam banglong hahaha.
bila la dia nak balik sini.

dartdadada said...

hehe banglong mmg la..medic...engineering tak la seteruk medic kan apit kan kan apit kan!

dilla kamal said...

ala cana nak tau yg mana satu cute yg mana satu tak.gambaq kecik sgt.next time sila amik close up ya.hahahahaha...

shafiq z. abidin said...

hehe. btoi2.
tara eng. ni pun dok terhegeh2 dah.

dartdadada said...

dilla:ok i will next time!

shafiq z. abidin said...

uih. cana bleh tak perasan nih.
dlm diam2 bleh dok menggatai kat sini plak

 

Blog Template by YummyLolly.com