6/21/09

meluat

:
:
:
:
ish aku meluat la tengok selebriti gila macam ni. Ka terencat akai. Torii Miyuki namanya. Tolong la jangan keluaq dalam tv lagi. haha tak pasai-pasai.

ha ni live terkinja-kinja. Mereng betoi la minah ni, orang yang tak faham bahasa jepun pun pasti menyampah!haha





p/s:part ponggong akhir-akhir tu abaikan. dia memang macam tu.haha

8 comments:

sitijamilahazmi said...

omg omg dia saiko gila ok.what the heck! adakah org jepun pon meluat kat dia? omg they shud ok! haha

dartdadada said...

kan.speechlesss.

Atishoo86 said...

siyes nyampah nak mampoih dia nieh!! lawa bodo yg bodo gla + gedik gla!!

dartdadada said...

ha aku ingat aku sorang ja yg rasa mcm tu!!haha

Diloz said...

dia ini memang annoying.
terjerit-jerit macam kambing.
tak lawak pun.huhu.

dartdadada said...

haha kambeng kah.agak aaa..

an hamzah said...

haha...aku ingat aku je yg x paham nape die ni wujud sbenanye..nan nandesuka ne?!

dartdadada said...

cacat aaaa dia ni!!!

 

Blog Template by YummyLolly.com