8/27/09

rentung


Dimulakan dengan cerita sahur semalam. Sahur kat sini pukl 3:30 a.m ya encik-encik sekalian. Subuh pukul 3:50 a.m. Hoho. Buka puasa pulak pukul 6:30 p.m. Masa pukul 6:30 petang tu kat Malaysia baru pukul 5:30. Hoho lagik(jeles dak?). Selalunya kalau aku ke laut surfing kol 4:30 a.m, cerah dah. Kalau kat Malaysia penyangak sekalian baru nak menyangak nak pecah rumah orang kan. Sahur aku semalam = maggi SUPER perisa makanan laut, burger hampir basi MC D(chicken mc duluxe) from Faiz import khas dari Malaysia, air horlick 3 in 1. Lepas makan terus rasa nak muntah. Aku tak boleh makan maggi da... Sekian. Bila makan maggi, nanti perut aku marah taknak terima. Cepat-cepat telan 1 sudu Gaviscon.



erk.


Nampak tak perbezaan 2 makhluk kat atas tu? Aa, baru tadi aku ganti bekas oil burner aku yang dah sangat-sangat "burn"(dah 4 tahun tak tukar), sikit lagi nak rentung. Tak lalu nak tengok. Punya la obsess dengan oil fragrance. Tak boleh hidup kalau tak bau sehari. Masa kat Malaysia sebelum fly, suka sangat bau Apple flavour. Tapi sejak 2 menjak ni, beralih kepada bau Vanilla/Coconur flavour. Sedap, sebab bau ala-ala tepi pantai, sambil tengah sunbathing mengalaskan towel sahaja. Jangan, jangan bayangkan.


Grey top : bundle
green one-piece : baju tidur beli kat Giant ha ha
boot cut pants : Levi's

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com