9/18/09

TH for him!

I've made my decision to just buy everything from head to toe by Thomas Jacob Hilfiger's designs stuff as my hantaran for him. For me, the price is ok, reasonable but I'm not sure what's the market price in Malaysia as I am very sure it's the best for my budget.di Japan). Nak designer brand yang lain(Gucci, LV, bla bla) terlampau mahal dan taknak lah over budget yang sememangnya susah nak budget. So beralih kepada more cheaper designer brands that i still can afford to buy. Last time I just bought the pair watch from Tommy as well. Sangatlah murah kalau nak banding dengan jam lain. I guess tommy kat sini memang tak mahal kot berbanding kat Malaysia sebab Tommy is less famous or popular compared to other brands. Kat sini budak sekolah menengah pun pakai buang ja wallet Dior(I still remember one of my friends buang wallet CD just in front of my eyes tsk), LV, Prada just like toys to them. So mana la nak pandang Tommy stuffs kan. Still, i do think this brand is cool. Now I am surveying the wallet pulak for him. Hopefully dapat yang best dan tak mahal. Yehoo. Hoping and keep prayng that semuanya berjalan lancar for us even tho rasa macam it's still jauh..tapi have to do something so that the "perasaan" tu tak hilang macam tu saja since i have got engaged for one year. Takkan hilang punya la perasaan ni. hehe.


4 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

oh can't wait for ur wedding..yea2..

p.s:kan ade plak org nak kirim tomi tu..hak2..

namasayatihah said...

oo..dart tunangan org juga ka??
congrats2!!

Nizam said...

jgn beli fake punye dah la dart hehe

chocolate bowl said...

slamat hari raya..bila hg nak kawen?jgn lupa jemput ya..hehe..

 

Blog Template by YummyLolly.com