10/23/09

hantaran boleh(versi gadjet)?

Sekarang ni, saya sangat teringinkan kamera yang boleh dipakai dalam air(waterproof camera). Sebab konon-konon teringin sangat nak honeymoon di pantai macam bunga citra lestari tu, snorkeling, diving, best kan? Bukan dia saja yang boleh, aku pon boleh la ha ha. Dan untuk camera waterproff ni saya takanak spend mahal-mahal sangat, cukuplah sekadar untuk snap bila bercuti ke pantai atau swimming kat kolam rumah impian nanti ha ha.


fujifilm finepix WP 10Mpixel

Satu lagi, saya sangat teringinkan video camera yang compact supaya boleh capture our moment tahun depan....ish berangan...tapi betul la...macam kalau ada apa apa aktiviti, ambil video, sweet kan rather than ambil gambar. Untuk video camera ni pon saya malas nak spend banyak sangat sebab saya teringin benda yang lagi mahal, so kena cut sikit untuk vid cam ni. Tengok review pon not bad, so memang ingat nak angkut satu.

Sanyo Xacti

Lagi dan lagi, saya memang teringin sangat digital slr camera. Sangat-sangat teringin. Ada dua dalam list tapi memang biul sangat bila fikir nak pilih mana satu.....Saya memang nak spend untuk slr camera, sebab tu camera yang atas-atas tu sekadar ada ja takpa ha ha. Satu yang saya teringin Nikon d90, satu lagi olympus pen baru. Bila fikir-fikir, d90 macam berat dan gedabak, olympus pen ni cute sangat, compact slr tapi harga boleh tahan, sama dengan d90. Tapi firasat atau keinginan memang nak dua-dua macam mana ni??! Tolonglah......haha



p/s:nampak gaya kalau tak mampu beli kena pow papa's d70 la jawabnya.

6 comments:

admin@blogdiloz.com said...

Kalau kawin dengan dato atau anak orang kaya,lebih dari ni pun mampu dapat.

=P

Oh,E-P1 is not a dslr or compact slr.It's a Micro Four Thirds camera or interchangeable lens camera.

Saja nak kongsi.
=)

dartdadada said...

ala sebab dia kecik aku panggil compact la....cuteeeeeeee sangat! ok ok takleh lawan pro haha

Nizam said...

xacti best!

namasayatihah said...

dunia skrg suda advance dear..okay ja..gadget wat hantaran br la laen dr yg laen..hehe!!;p

mart gee said...

olympus e-p1! sama ka ngan PEN? ada yg terbaru tu, olskool moden, smart gila dart! ku suka

dartdadada said...

smart...sangatlah smart wey..yg baru ni digital..yg lama2 tu film cam.

 

Blog Template by YummyLolly.com