11/22/09

new life new hope!

Nak mula hidup baru, kena ada mood. Nak ada mood, kena ubah bilik supaya mood berubah. Kalau akulah. Bilik aku memang berkadar langsung dengan mood. Kalau mood aku baik, maka kemaslah, cantiklah bilik aku. Kalau mood aku serabut, tensen, maka serabai dan bersepahlah bilik aku. Rasanya ni memang sifat orang yang berdarah A yang tegar ha ha. Semalam untuk mengubah mood baru, aku dah nak grad, lagi sebulan kena present FYP. Fuh, perlukan mood yang agak baru untuk berusaha. Kalau tak, tak berjalan minda aku.

So, semalam dah tukar semula mood bilik aku. Hopefully aku boleh fokuskan semuanya kat FYP. Saat genting ni.....cuak cuak.....

3 comments:

Hafizah said...

lagi sebulan je dart? good luck!!! iA everything will turn out fine. cpt2 grad leh jadi engineer mcm aku..hehe

aiko kato said...

all da best dart!!gud luck 4 ur fyp k..btw..bilik cantik r...hehe!!

dartdadada said...

thankssssssssssss~berusaha!

 

Blog Template by YummyLolly.com