11/29/09

sekali harung

day 1 :(makcik tukang sapu made my day)

my breakfast : prawn burger

My lab work : playing with THIS. Aku dah naik lemak bosan, tak larat.

This day was a dull, boring day. Semua aku buat tak kena.
1.bangun lewat(telefon buat hal tak bunyi alarm-"insert USIM card tiba2")
2. Masa kat 工場, nak potong besi ni tersilap besi nu. Shit. Satu besi makan masa sejam lebih. So, no lunch that day!grrrrr
3. Tak sempat makan terus ke perjumpaan untuk internship pasal "MANNER di tempat kerja"
(Makcik pengetua sekolah pramugari yang bagi penerangan, HOT makcik. Jepun penuh dengan MANNER. Tabik ah.)
4. Balik perjumpaan terus meeting RnD. Perut lapaq hap hap.
5. Nasib baik makcik tukang sapu made my day. Sebelum ke 工場,sempat dipuji oleh makcik tu;
"おねちゃん可愛いね。。。小ちゃい顔してるから!"
(malas nak translate.)


Day 2:(my friend is Oh-TAKU!)

My lunch : a pack of sushi again, with inaho chan

Then, at 3 pm, me and my labmates went out for CAKE VIKING(kek buffet) for 1000yen!
Nasib baik tak naik kereta kawan aku ni. Boleh tahan OTAKU mamat ni. Otaku ANIME.
きもいいいいいい〜

Makan kek sampai muak. Naik loya tekak aku. No more sweets please!

Otaku otaku pun pandai buat lampu kereta bentuk ♡ sendiri babe. Boleh tahan bijak. Tapi aku still geli dengan orang macam ni.

Day 3 :(school's illumination)

Hari cerah; stim nak buat kerja

Bertambah stim sebab banyak pokok TSUBAKI. I loiike~

Balik skolah, dah malam!(sekarang gelap kol 5)
Keluar-keluar kat ground univ terkejut banyak lampu biru ni kat pokok. Orang Jepun memang suka buat illumination kalau nak krismas. Tapi kenapa di sekolah???! Buang letrik oi. But nice tho lol.

My dinner @ daidaiya; 煮付け定食(set ikan masak kicap with sashimi)
MARVELLOUS. Memang la mabeles, time aku masak ja mengelat ajak housemate makan kat luaq. Waaaaaaaaaaa. Sungguh daku tak boleh bayang hidup aku lepas kawin. Kalau malas masak macam mana? Hubby ku la masak alamatnya ha ha.

The end. Semua hari pun penat, sekian.


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com