12/1/09

jog

I love jogging. One of the best ways to stay fit. Bila berjogging rasa "bergegar" satu badan hehhe. Sekarang rasa macam "mandom" semacam, workout pun tak, memang melantak ja. Bila perut nak flat sepapan-papan pon tatau. Takpalah, bila dah kurang bz, aku mulakah balik habit yang aku selalu buat masa kt kolej dulu. Somehow i do miss my life in Maizuru. :)

5 comments:

Diloz said...

bagus.aktif macam ini kita nak.
=)

nazrul said...

aku pun dah start joging skrg dart huhu. kite tgk sape yang jadi kurus dulu hehe

mat mimpi said...

ang dah mcm org jepun bila wambut luruih.LIKE.

ang mmg suka jog, time nak SPM dulu, selalu ang jog kan taman rimba kan?
(ada skali aku ternampak, ang nk blk dh kot, ang tinggai diana(btoi ka nama dia, aku lupa) jauh gila)

Zarpeno said...

stai2.hidop joging

Nik Shazwan said...

yes ade geng

 

Blog Template by YummyLolly.com