1/12/10

air batu campur@ais kacang

ais kacang ka air batu campur?
aku orang kedah, so aku stick to ais kacang aja lah.
kl kl ni tak main.
tapi cute kan nanti kalau anak aku cakap "mummy, tak sukER ler, diER curik kasut kitER",
mummy dia selamber cakap "ala, biaq pi la kat dia, kita beli kasut baru ok?". auwww.



Sakit satu badan la kalau main benda ni.
Tapi memang best.

air batu tak campoq buatan sendiri.
-3deg.
kutip ais keliling dan makan dengan sesuka hati. yaw.

enjoy the vid.

video
1.

video
2.

tahun depan aku nak makan ais kacang banyak-banyak bila aku teringin nak main benda alah ni. mandi ais kacang sekali dengan kacang-kacang tu sekali.

1 comments:

hana said...

ohh besnya snowy!! dh tere snowboard ka? sgt jeles.. hehe..

 

Blog Template by YummyLolly.com