3/15/10

20% lomography



20% lomography

1:20
satu nisbah 20
20% daripada saiz 100%
aaah apa apa ja la.

Jalan-jalan di kedai comel, ternampak satu benda yang sungguh cute. Kan aku dah cakap aku tak boleh tengok pretty things ha ha. Miniature lomography camera ni mencuit menambat hatiku yang senang ditambat. Oleh kerana aku ada 100% lca+, maka aku nak bagi lca ku ada teman. Teman ka anak? Kecik semacam ja ni.


how cute!
it is hell real look!

Wah, the adik-beradik or anak-beranak!
: D

oh i really miss snapping with this camera. Camera yang tak pernah mengecewakanku! I'll bring u to the beach definitely!

Dan tadi juga beli filem...dah lama sangat tak beli filem for lca ku..kesian dia lonely. I chose to buy SOLARIS by ferrania Technologies. Salah satu filem idaman atau kegemaran bagi penggemar filem/lomographer Jepun. Sebab gambarnya soft. Macam ala-ala kabur, di alam syorga gitu. 1st time will using this type of film. Not slide, just a simple 35mm negative film. Senang nak cuci tak payah cross process pun.

400 and 100

sample picture taken using solaris film
click for more cool pictures

today last aku akan guna internet. No more blogging for about 1 week!huwaaaaaaaa. Once i blog nex time, i definitely in Malaysia hendaknya...heeee pray for my long journey! Till then!

1 comments:

ザ-sylver- S said...

askum, hey..
lomo 1 roll bape ek?
kalu gambar, bape keping leyh amek?

-sekadar bertanya

 

Blog Template by YummyLolly.com