5/28/10

mama di usj

well, semua irang tengah tidur except me. Layan tv kat bawah. Bubu, ma, pa n alang semua tengah syok layan tido. Mama n papa sampai semalam, bawakkan mango n baked macaroni for her asyik-meloya daughter. how sweet! Sampai terus ambil alang di HUKM, terus balik ke subang. Berenti di restoran sebelah sunway pyramid lepak supper nasik lomak. Aku la yang lapar sangat, tak dinner sebab tak lalu makan. Sampai rumah dah dekat pukul 1 30 pagi lebih. Bantai tidoooooooooq.

Pagi tadi, mama bagitau papa semangat nak tolong aku n bubu buat operasi belakang rumah yangpada suatu hari, ada makcik datang melolong tiba-tiba cakap belakang rumah aku ada asap tebal wth? So terus bapakku nak tengok2kan belakang rumah, tolong apa yang patut untuk kebahagiaan kami berdua ha ha. Terharu sangat.

Mama n aku masak di dapoq. Alang macam biasa membuta sampai tengah hari(macam aku dulu sebelum kawin hahak)Bihun bandung, etc. Lepas tolong mama masak terus flat. Tunggu papa n bubu balik jumaat, terus makan depan TV. Papa nak layan American Idol hahaha.

Sekarang semua tidoq. Oklah aku pun boring. Kang aku pon tidoq jugak. Bye.

1 comments:

matt mimpi said...

gambaq depa? kem salam alang

 

Blog Template by YummyLolly.com