10/17/10

Apabila saya sedih

Apabila saya sedih, saya suka buat kerja gila.

So, sekarang saya sangat sedih.
Jadi semalam saya ke Low Yat dan terus angkut Olympus e-p1 yang telah lama diidam-idamkan.
Bukan apa, ingat nak beli direct from Japan, tetapi Tuhan telah menemukan saya dengan satu kedai ini.
Twin lense, satu beg leather from olympus, flash dan sd card included, saya boleh dapat harga sama macam harga di Jepun. Mungkin, sedikit murah. Kalau beli di Jepun, jangan kata sd card, beg lagilah tak dapat. So, walaupun saya dapat camera idaman, saya hanya mampu tersenyum 1%. Lagipun camera ni untuk baby saya. Saya beli untuk baby saya yang akan dilahirkan nanti. Nak tangkap gambar lil hero ni banyak-banyak!




Nanti saya cerita kenapa saya sangat sedih. Serabut ni. off dulu!

saya suka pinhole mode!

2 comments:

rain&rainie said...

awesome sis.

Anonymous said...

waaaa best nya olympus pen series. how much harga ep-1 kat low yat? thought of buying pen-series jugak. but mcm mahal sbb student lagi. so dapat lx5 ja. :(

ps: suka pinhole mode jugak :)

 

Blog Template by YummyLolly.com