3/13/09

surirumah sepenuh masa

Aku selalu bermimpi-mimpi nak jadi surirumah sepenuh masa sebab aku takmau jadi engineer. Hari ini, mimpi aku jadi kenyataan walaupun separa kenyataan. Satu rumah aku kemas. Penat jugak sebenarnya jadi bibik@surirumah ni...Family aku nak sampai esok pagi, so dengan rajinnya aku mengemas rumah sampai berkilat.

Aku basuh sink, basuh pinggan, susun pinggan, vacum carpet, roll habuk, lap sink, buang sampah, tukar cadar, susun perencah masakan?, tukar fan dapur, basuh bilik air, lipat baju tinggal basuh baju ja tak lagi...sebab aku memang tak suka basuh baju. Kesian laki aku nanti. eheh.

living room

dapur rumah aku

toilet yang "berkilau-kilauan"

So ada chan tak aku jadi surirumah bertauliah?hihi

4 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

aku baru smpai trengganu ni.haha..penat gile! amboi berkilat sanbongi corner,kem salam family k!

Hafizah said...

dartdadada! can i link up your blog?? best ah blog hang tulih la lagi boleh aku tau pasal jepun.

dartdadada said...

boleh aja wey....nk gak baca blog hg pasal life kt uk!

Hafizah said...

ijah85.blogspot.com

tp aku nak warn in advance blog aku bosan.

 

Blog Template by YummyLolly.com