3/25/09

Takuya Kimura??!

Sejak 2 3 menjak ni....aku tak faham kenapa aku asyik termimpi Takuya Kimura...Macam kawan baik pulak tu..tihihihi. Yang paling aku ingat...Semalam Takuya Kimura sudi nyanyi lagu lembik SMAP dia kat depan aku....hahhaahhaha gila gila.

Actually masa sekolah mengengah dulu memang minat gila kat Kimutaku. But since datang Jepun ni...ada satu rancangan dipanggil SMAPxSMAP ditayangkan setiap hari isnin malam...Bertambah geli aku kat Kimutaku. Gaya bila dia menari dengan kumpulan seangkatan boy band dia tu....erghhhhhhhh sakit mata. Pinggang lembik, kaki lembut, tangan lemah gemalai. Geli. Geli.

Kimutaku ni pulak kadang-kadang tengok dia かっこ付け(kakkotsuke) yang bemaksud.....perasan skit...sebab dia tahu dia hensem....hehe takpa la..nasib hang hensem. Tapi memang gaya menari dia agak sucks. Sekian.



Kimutaku please stop being with SMAP!haha

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com