6/13/09

mengejar bahagia atau kerjaya.

dear God....
Tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk hambu Mu yang kerdil ini. I don't know what to say...what to do..Now I am totally clueless. Aku dah tak tahu jalan mana yang patut aku pilih. Tadi aku dapat mail, i have been selected to be one of Yamaha's employer. Aku bersyukur sangat-sangat. In fact, Yamaha used to be my (dai ichi kibou-fist hope). Since I knew I have to work here at least 3 years, and 5 years under contract with Yamaha, I don't know what should i do. Why? Deep in my heart,YES i want to be an engineer(career woman), but at the same time, i want my life to be blessed with LOVE from the one I love too. That's what i really want, i guess. Seriously, what do i want in my life actually?A career woman?Housewife?Lecturer?Apa ni???Banyaknya pilihan dalam hidup aku!!!Tak pernah aku sangka hidup sesusah ini......

14 comments:

Anonymous said...

btw,omedetou!!
anak dr berahim mmg hebat!

dartdadada said...

thankssssssssssss~

SanbongiCorner Boutique said...

人生とは何?hahaha

dartdadada said...

haaa mmg tepat la soalan tu yana oi!!!hahhahahh tapi takda la sampai terjelepuk kat corner bilik kot.

Atishoo86 said...

omedetouu dart!! may Allah show u the best path for u!! =)

dartdadada said...

thanks aishaaaaaa!!

Hafizah said...

congrats dart! istikharah lah. Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk kita. good luck in making the decision.

::: Diyana Arshad ::: said...

congrats dart~ hehe

dartdadada said...

thanksssss wey bg suggestion.akan aku pertimbangkan!hihi

zhrh said...

tahniah2...murahhh rezeki....
so apa decision hang???

dartdadada said...

tatau weh...kena kerja kat jpn lagi 3 thn....mampukah aku??

marumaruchan said...

omedetou!!!
klu pk long term lumayan tu...
tp kne pk perasaan gak kn??

dartdadada said...

lumayan kan.sebulan 6k fuhhhhhh!
perasaan fikir dulu kot..

dibdibadibah said...

6k??uihhhhh,tp gitu aa,msti susah kan nk decide,pape pon think wise bebeh,ouen suru yo!

 

Blog Template by YummyLolly.com