10/31/09

rahsia kaki keding

Tahukah anda saya mempunya kaki keding bak lidi?ha ha. Tapi bila tengok betul-betul banyak aja lemak yang begoncang :p Cuma bila pakai skinny jeans nampak macam lidi betul lah. Sebenarnya, nak kekalkan kaki keding ni tak susah, makan sebanyak mana yang nak makan, pastu masa kerja(weekdays) korang berdiri sampai 4/5 jam tanpa henti. Jangan duduk. Dah berbulan-bulan aku asyik berdiri masa di lab, masa buat eksperimen, masa nak deal with machines, dan sebagainya. Aaa, inilah antara kerja yang hampir setiap hari aku buat. Grind specimen test supaya nampak berkilat cam cermin. Tak susah, cuma 3 jam tu wajib la kena berdiri straight.

Mesin ni la penyebab kakiku keding sentiasa; NAGASE

Sebelum di"grind", sememeh.

Setkan speciemen di tempat yang betul

on kan semua switch kaler IJAU tu

Tunggu 3 jam; sebab selalunya banyak specimen test yg aku buat sekaligus. Kalau setakat sebijik, 10 min dah boleh siap aduhai~

Dah siap! Boleh cermin muka jugak kalau nak.


preview

So kalau nak kaki maintain kurus, jangan lupa berdiri sekyrang-kurangnya 3 jam sehari ok! Memang aku tak tipu.

5 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

ramai je org diri kt koujo berjam2.tkde keding mcm ko..hahaa..

dartdadada said...

効果は個人的に差ありますwwww

Zarpeno said...

wah.nak bagi kaki keding masok kaki dalam mesin tu ka? hehe

dartdadada said...

haaaaaaa tk tepikiaq aku wwey!esok aku try.mau bedaghah2!

Zarpeno said...

ambek gambaq sekeding tara mana no.wohoho

 

Blog Template by YummyLolly.com